Halliwick w Polsce
Forum dyskusyjne osób związanych z wykorzystywaniem zasad Koncepcji Halliwick w nauce pływania.
FAQ
Szukaj
Rejestracja
Profil
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Halliwick w Polsce Strona Główna
->
Wymiana doświadczeń
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ważne informacje.
----------------
Regulamin
Halliwick International Conference Wieliczka Poland 2011
Tablica ogłoszeń
Przywitaj się.
NEWSY!
O forum.
Wymiana doświadczeń:
----------------
Wymiana doświadczeń
BASEN
Halliwickowe śpiewanie
Linkownia
----------------
Linki!
RÓŻNOŚCI
----------------
Hyde Park
INNE METODY PRZYDATNE DO PRACY W WODZIE
----------------
WATSU
AI CHI
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Powerboy9
Wysłany: Pią 11:50, 15 Sty 2021
Temat postu:
Ćwiczenia to dobra rzecz, idź dalej.
Gerbanio
Wysłany: Śro 8:40, 28 Lis 2018
Temat postu:
I would like to say that I feel very good here.
jonczyk1987
Wysłany: Nie 19:43, 11 Kwi 2010
Temat postu: Na prośbę Ani...słowa dotrzymuje!
Witam!
Na ostatnim kursie w proszówkach (marzec 2010) wymienialiśmy doświadczenia z Ania na temat reakcji dzieci w sytuacjach nieprzyjemnych dla nich kiedy np. napiją się wody itp. Po pewnym czasie doszliśmy do wniosku że każde dziecko daje znak jeżeli coś jest nie tak. Natomiast w swojej pracy spotkałem się z dziewczynka, która bardzo skrywa swoje emocje a każde nieprzyjemne odczucia okazuje z dużym opóźnieniem. I tak było własnie podczas jednego ćwiczenia, kiedy woda dostała się do jej noska. Jej wyraz twarzy, zachowanie nie zdradzało tego nieprzyjemnego odczucia, nawet chciala kontynuować ćwiczenie. Jedyna różnica...wolniej mobilizowała sie do kolejnych prób. Dopiero po 5min popłakała sie i to był znak do którego nie powinienem był dopuścić! Uczymy sie na błędach, a ten bład nauczył mnie, żeby bardziej zwracać uwagę nie tylko na postępy ale na emocje- odczucia u dzieci niepełnosprawnych. Czasem nie powiedzą nam o wszystkim i będą czekać na naszą reakcje. Musimy dążyć do tego w swojej pracy, aby każda decyzja była w 100% trafna do potrzeb dziecka, a w tym konkretnym przypadku brakło obserwacji i cierpliwości. Skupiłem się za bardzo na ćwiczeniu zapominając z kim tak naprawde pracuje! Pozdrawiam:)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Arthur Theme
Regulamin